Vyhľadávanie

Prihlásiť sa

Heslo som zabudol

Som tu prvýkrát a chcem sa registrovať

Časté otázky k prevádzke počas núdzového stavu COVID-19

Je možné si objednať v e-shope?

Áno, e-shop ELEGANT funguje štandardne bez obmedzenia. Nákup sa môže líšiť iba spôsobom platby a doručenia u vybraných prepravcov. Odporúčame prepravcu GLS alebo Českú poštu a pokiaľ je to možné využitie bezhotovostnej platby pre minimalizáciu zdravotných rizík hotovostnou manipuláciou pri prevzatí balíka. 

Je možné navštíviť predajňu - vyzdvihnúť osobne?

Áno, ale iba cez naše výdajne okienko. Nutnosťou pri prevzatí je rúško, prosím, rešpektujte naše aj vaše bezpečie. Snažíme sa tak minimalizovať riziko nákazy. Ďakujeme za ohľaduplnosť.  Pokiaľ budete vašu objednávku platiť na mieste, potom iba bezhotovostne - teda platobnou kartou. Vstup do prevádzkárne a možnosť vyskúšania tovaru na mieste nieje teraz možné.  

Ako fungujú doručovacie služby a výdajné miesta?

Slovenská pošta - Balíčky doručuje štandardne. Len prosí o elimináciu návštev pobočiek. Konkrétne informácie: https://www.posta.sk/stranky/preventivne-ochranne-opatrenia-slovenskej-posty

GLS - Dopravná spoločnosť úplne zrušila GLS ParcelShopy, aby zákazníci zbytočne necestovali. Je možné platiť dobierkou, prepravca ale všetkých žiada o nachystanie presnej čiastky, aby sa nepredlžoval kontakt zákazníka a kuriéra. Viac informácií tu:  https://gls-group.eu/SK/sk/informacie-pre-zakaznika

Zásielkovna - Zásielkovna funguje ako doteraz s tým rozdielom, že na výdajných miestach ide platiť iba platobnými kartami. Výdajné miesta, ktoré sú kvôli nariadeniu vlády uzatvorené, môžu aspoň prostredníctvom výdajného okienka naďalej vydávať uložené zásielky. Konkrétne informácie od prepravcu: https://blog.zasielkovna.sk/

Ako dlho bude trvať doručenie objednávky?

Fungujeme štandardne. Odosielame ihneď. Doručenie vášho balíčka sa môže kvôli opatrením oneskoriť u konkrétneho dopravcu. 

Máte dostatok tovaru na sklade?

Áno, tovar, ktorý vidíte na e-shopu je skladom u nás a ihneď k odoslaní. 

Ako môžem objednávku zaplatiť?

U osobného odberu v Třinci až do odvolania prijímame platbu iba kartou alebo prevodom na účet. Objednávky je možné zaplatiť len bezhotovostne, a to platí aj v prípade vyzdvihnutia cez niektoré odberné miesta Zásielkovny. 

Ako mám postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru?

 Proces vrátenia tovaru a jeho reklamácie prebieha štandardne: https://www.elegant.sk/vratenie-tovaru_p13.html