Vyhľadávanie

Prihlásiť sa

Heslo som zabudol

Som tu prvýkrát a chcem sa registrovať

Potrebujete poradiť? +421 908 451 631

Často kladené dotazy

Objednávka

Neprišlo potvrdenie objednávky?

Kópia Vašej objednávky je automaticky a ihneď po dokončení procesu objednaní vo Vašej emailovej schránke. Ak ste zadali správny e-mail a kópiu objednávky, a napriek tomu ju nevidíte v doručenej poste, skontrolujte si, prosím, spamový kôš alebo filter, ktorý by mohol správu odstrániť. Označte si našu adresu ako dôveryhodnú, aby Vám ďalšie správy boli doručené správne. Ak správu stále neviete nájsť, kontaktujte nás. 

Kde nájdem údaje k platbe?

Pokiaľ ste vybrali ako formu platby bankovým prevodom, sú všetky údaje k prevedení platby v kópii Vašej objednávky vo Vašom emailu. Rekapituláciu platobných údajov zasielame emailom tiež vo chvíli, keď je tovar už nachystaný k odoslaní. 

EET (od 1. marca 2017)

Riadny daňový doklad je vždy priložený v zásielke spolu s objednaným tovarom bez ohľadu na spôsob zvolenej platby. 

Kedy obdržím EET účtenku?

Platba dobierkou do EET nevstupuje, účtenka sa nevystavuje.

Platba prevodom do EET nevstupuje, účtenka sa nevystavuje.

Platba GOPAY do EET od 1.3.2018 nevstupuje, evidujeme dobrovoľne - účtenku obdržíte ihneď po zaplatení emailom na Vami uvedený email v objednávke, priamo od platobnej brány GOPAY.

Platba v hotovosti pri osobnom prevzatí na prevádzkarni Prádlo Elegant (ALOTEX Group) do EET vstupuje, účtenku obdržíte vytlačenú na mieste. EET údaje sú súčasťou faktúry - predajného dokladu dole.

Čo robiť v prípade nesprávneho emailu pri objednávke alebo pri procesu zaplatenia?

Opis účtenky je možné spätne pohľadať a zaslať na Váš email. Kontaktujte nás.

Objednávka cez Heuréka košík 

V prípade úhrady online cez Heuréka košík je účtenka vystavená portálom, kde bola objednávka zaplatená. Heuréka nám potom predáva objednávku k vybaveniu. 

Výmeny a vrátenie

Pre obdobie 1.11. až 31.12. platí predlžená lehota pre výmenu, a to až do 15. januára.

Je možné objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť?

Áno, v prípade voľby zlej veľkosti, alebo ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho do 30 dní vymeniť či do 14 dní vrátiť. Postup pre výmenu alebo vrátenie. V prípade otázok nás kontaktujte emailom.

Pre obdobie 1.11. až 15.12. platí predlžená lehota pre výmenu aj za ľubovoľne iný sortiment z ponuky, a to až do 15. januára ďalšieho roka. Lehota pre odstúpenie od kúpnej zmluvy je bežná - 14 dní od prevzatí zásielky.

Je možné vymeniť za iný tovar?

Áno, tovar môžete vymeniť aj za ľubovoľne iný sortiment z  našej ponuky. Ak je cena nového tovaru nižšia, uveďte číslo Vášho účtu, kde Vám bude preplatok zaslaný. Ak je cena vyššia, bude Vám nedoplatok a možnosť úhrady oznámená emailom. 

Ako dlho trvá výmena?

Ak je novo vybraný tovar skladom, tak je výmena realizovaná ihneď po prijatí a kontrole vráteného tovaru. Ak nieje novo vybraná varianta v katalógu (a je k objednaní), tak je výmena realizovaná akonáhle nám tovar dôjde na sklad. Môžete sa informovať emailom. 

Akým spôsobom Vám poslať balík pre výmenu tovaru alebo pre vrátenie tovaru?

Zásielky posielajte výhradne doporučene poštou. Tovar nebalte do papiera, fólie, ani iného vrecka, ale do pevných kartónových krabíc (ak sme Vám tovar v takejto krabici poslali), aby nedošlo k poškodeniu v priebehu prepravy. Poškodené alebo inak znehodnotený tovar nie je možné prijať späť, resp. vrátiť celú kúpnu sumu tohto tovaru. 

Vracala som tovar s požiadavkou na vrátenie peňazí, kedy prídu a koľko to bude?

Ak ste tovar vrátili v poriadku, tak Vám bude platba zaslaná na účet najneskôr do 7 pracovných dní (bežná zákonná lehota je 14 kalendárnych dní). Ak tovar nie je v poriadku, ale je inak znehodnotený, môže byť suma znížená o náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, ak je to možné. Ak je všetko v poriadku, vracia sa celá kúpna suma tovaru. Uvedené platí pre zákonné vrátenie do 14 dní. Ak bola započítaná objemová zľava alebo iná zákaznícka zľava a vrátením táto podmienka nie je už splnená, je vrátená suma upravená o túto hodnotu. 

Ako je to s vrátením poštovného?

Výňatok z obchodných podmienok v súlade s novým občianskym zákonníkom. Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť sumu plne zodpovedajúcu cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Ak predajca ponúka v rámci určitého spôsobu dodania tovaru niekoľko možností, je povinný kupujúcemu nahradiť najlacnejší z nich. Najneskôr v rovnakej lehote je kupujúci povinný predávajúcemu poslať alebo predať zakúpený tovar. Tovar by mal byť vrátený predávajúcemu (nie na dobierku) kompletný, najlepšie v pôvodnom obalu, nesmie javiť známky opotrebenia či poškodenia. Náklady na vrátenie tovaru platí kupujúci. 

Skladová dostupnosť

Tovar je skladom, kedy mi príde, kedy odošlete balík?

Všetok tovar je skladom a okamžite ku odoslaniu a vyzdvihnutiu na našej prevádzke. Ak objednáte v pracovné dni do 13.-15. hodiny, odošleme Vám zásielku ešte v ten deň a následujúci pracovný deň bude balík u Vás. Ak objednáte mimo pracovné dni a vo večerných hodinách, je zásielka odosielaná v najbližší pracovný deň. 

Chcem objednať viac kusov, máte ich k dispozícii?

Ak nieje Vami požadovaný počet kusov okamžite k dispozícii, zobrazí sa Vám táto informácia už v nákupnom košíku. Po prijatí objednávky Vám obratom potvrdíme termín vybavenia Vami požadovaného počtu kusov. 

Kedy mi tovar dorazí, je skladom?

Máme vlastný sklad s viac ako 24.000 položkami (variantami tovaru). U každej varianty tovaru je zobrazené, či je skladom a v koľkých kusoch. Všetky položky skladom, ak objednáte v pracovný deň do 13.-15. hodiny, Vám budú odoslané ihneď. Ak objednáte položku neoznačenú skladom, alebo vo vyššom množstve (informácia na detailu tovaru/varianty a tiež v nákupnom košíku), obratom Vám potvrdíme presnejší termín dodania. 

Zľavové poukazy a vouchery

Ako použiť zľavový kupón?

Skontrolujte, prosím, údaje o Vašom kupónu a ak: 1. je ešte platný, 2. spĺňa obsah Vášho košíku podmienky jeho použitia (vybraný tovar alebo hodnota nákupu), 3. opísali ste správne jeho kód. Zľavový kód vpíšte v priebehu objednávania v nákupnom košíku do políčka pre darčekový voucher a stlačte tlačidlo ENTER na Vašej klávesnici. 

Zabudla som uviesť zľavový kupón do objednávky

Áno, zľavu je možné uplatniť, ak zásielka nebola ešte spracovaná na expedícii. Kontaktujte nás na info@elegant.sk alebo +421 908 451 631, alebo zľavu uplatnite do ďalšej objednávky. 

Proces objednávky

Ako vybrať správnu veľkosť?

Na detailu každého výrobku je pod fotografiami záložka s tabuľkou pre daného výrobca a tlačítko "Akú veľkosť" nad ponukou dostupných veľkostí. 

Je možné si tovar osobne vybrať, prehliadnuť, vyzdvihnúť?

Áno, všetok tovar skladom si môžete osobne a ihneď zakúpiť na našom výdajnom mieste Ropice 185, 739 61 Třinec, Česká republika, pondelok-piatok 8:00-16:00, tel.:+421 908 451 631 Tovar si tiež môžete vyskúšať v skúšobnej kabínke. Náš personál Vám ochotne pomôže s výberom a nákupom. 

Ako zaplatiť kartou už pri objednávke

V priebehu objednávky vyberiete možnosť bezpečnej platby GOpay a budete automaticky presmerovaní na platobnú bránu, kde zaplatíte za objednávku pomocou platobnej karty. Ak by táto platbe neprebehla, ponúkneme Vám emailom náhradné riešenie. 

Objednala som si u Vás, ale neprišlo mi potvrdenie

Ihneď po dokončení objednávky Vám na e-mail mala prísť kópia Vašej objednávky. Zrejme ste objednávku nedokončili, alebo ste napísali špatný email. Kontaktujte nás na info@elegant.sk alebo na +421 908 451 631. 

Newsletter - obchodné oznámenia

Kde nájdem Váš newsletter?

Môže sa stať, že newsletter Vám vo Vašej emailovej schránke spadne do zložky hromadné alebo komerčné oznámenie, kde si ju môžete otvoriť

Ako sa k odberu prihlásiť?

Prihlásiť sa môžete v dolnej časti našich stránok, kde je príslušný formulár.

Ako sa odhlásiť?

V pätičke oznámenia je vždy odkaz pre rýchle odhlásenie. Ak máte účet s plnou registráciou, máte možnosť sa tiež odhlásiť priamo v menu vášho účtu.