Vyhľadávanie

Prihlásiť sa

Heslo som zabudol

Som tu prvýkrát a chcem sa registrovať

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Áno, občas sa to stáva. Niekedy sa netrafíme do vkusu obdarovaného, niekedy vec veľkostne nepadne, alebo sa nám proste nepáči. Nech už je dôvod, prečo sa rozhodnete tovar vrátiť akýkoľvek, nieje dôvod k panike. S vybavením Vám radi pomôžeme. 

 

Zvolte si radšej výmenu tovaru za iný, je to zdarma. 

V našom e-shope ponúkame dva spôsoby spracovania nevyhovujúceho tovaru:

  1. VÝMENU ZA INÚ VEĽKOSŤ ALEBO ZA INÉ (do 30 dní od doručenia)
  2. VRÁTENIE SPӒŤ - odstúpenie od kúpnej zmluvy (do 14 dní od doručenia)

Výmena tovaru za iný je s výhodou - novú dopravu smerom k Vám už nehradíte, je zdarma. Aby ste mali istotu, že výmenu spracujeme v deň, kedy dorazí k nám, je vhodné si tovar dopredu rezervovať (telefonicky alebo emailom). Je tiež dobré sledovať termín, kedy bol tovar k Vám doručený - od neho datujeme 30 dní, dokedy je možné previesť výmenu. Podrobné informácie o výmene nájdete tu

V prípade vrátenia tovaru môžete očakávať vybavenie platby do 3-7 dní (zákonná lehota je 14 dní). Je nutné, aby vrátenie splňovalo všetky podmienky, včetne štrnásťdennej lehoty. Podrobné informácie o vrátení nájdete tu. 

 

Všetko potrebné uvediete vďaka nášmu formuláru

 

Postup vrátenia tovaru

Podrobné informácie o vrátení tovaru nájdete tu. 

  • rozhodnite sa, či si prajete vybaviť vratku ako výmenu, alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie)
  • tovar a formulár vložte do pevnej kartónovej krabice (môžete použiť našu pôvodnú)
  • na pošte vyplňte podací lístok, ktorý si riadne uschovajte 
  • cestu balíku k nám môžete sledovať online