Vyhľadávanie

Prihlásiť sa

Heslo som zabudol

Som tu prvýkrát a chcem sa registrovať

Výmena tovaru

Kedy je možné tovar vymeniť?

  • v období január-september v lehote 1 mesiac od nákupu
  • v období október-december v lehote do 15. januára následujúceho roku (alebo 1 mesiac, podľa toho, ktorý termín je dlhší)

Ako na to?

  • Vytlačte "formulár", ktorý si stiahnite TU. Vyplníte príslušné kolonky a Vaše údaje. (Dokument v PDF - otvoríte pomocou Acrobat Reader).
  • Ak nemáte tlačiareň (možnosť formulár vytlačiť) priložte ľubovolný list, kde napíšete potrebné údaje k vybranému úkonu (informácie o vrátenom tovare, vybraný nový tovar, Vaše údaje).
  • Novo vybraný tovar prosím vyberte v rovnakej alebo vyššej hodnote, ako tovar, ktorý vraciate.
  • Zásielku s tovarom a formulárom pošlite doporučene poštou buď na adresu:

FROGMAN s.r.o. 1530 
P.O.BOX 901 
Detašované pracovisko - Sihoť 
911 01 Trenčín
Slovensko

Na túto adresu, prosím, posielajte balíky iba cez Slovenskú poštu. V prípade voľby iného dopravcu nás kontaktujte. 

  • Zásielku, prosím, odošlite na vyššie uvedenú adresu. Adresa je zbernou adresou pre naše zásielky na Slovensku.
  • Číslo: 1530 v adrese je nutné! Bez neho nebude zásielka doručená našej firme. Ponechajte si podací lístok s číslom odoslaného balíka.
  • Zo zbernej adresy doručenie do ČR - nášho obchodu môže trvať 5-10 pracovných dní. Prosíme o trpezlivosť. Akonáhle balíček dorazí do ČR ihneď riešime výmenu.

Alebo priamo na našu adresu:
ELEGANT - ALOTEX
Ropice 185
739 61 Třinec
Česká republika

Informujte nás e-mailom o odoslanej zásielke a uveďte, prosím, číslo zásielky alebo zašlite kópiu podacieho lístku.

Ponáhľate sa s výmenou?

Vytvorte novú objednávku, ktorá bude realizovaná ihneď.

K vrátenému tovaru vyplňte potrebné údaje: IBAN. Po prijatí balíku v Českej republike bude platba za vrátenú objednávku odoslaná na Váš účet. 

Dostupné veľkosti a rezervácia

  • Na e-shope zobrazujeme varianty dostupné ihneď. Ak nevidíte variantu, ktorú si prajete, napíšte nám. Obratom Vám potvrdíme, v akom termíne bude dostupná, alebo či je potreba zvoliť iný tovar.
    Môžeme Vám tiež vytvoriť rezerváciu na tovar, ktorý meníte.

Podmienky pre stav vráteného tovaru:

  • Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený, nepoužitý.
  • Musí byť označený visačkou, nestrhávajte visačky.
  • Objednané výrobky (spodná bielizeň) skúšajte iba na svoju spodnú bielizeň.
  • Tovar nesmie zapáchať cigaretovým dymom, parfumom alebo niečím iným.
  • Tovar nesmie byť vypraný, alebo inak upravovaný.
  • Neznehodnocujte obaly - škatuľky tovaru. Obal výrobku nie je obal pre prepravu tovaru! Znehodnotená darčeková krabička bude účtovaná.
  • Rozbalený pančuchový tovar, rúška neide vymeniť ani vrátiť. Toto platí pre sortiment s ochranným obalom, podľa hygienických podmienok povahy výrobku.

POZOR, čítajte:

Žiadame zákazníčky, ktoré k nám posielajú na výmenu alebo vrátenie plavky či podprsenky, ktoré majú pevné vypchávky (tvarovaný košíček), aby tento tovar neničili nesprávny zložením, alebo "napchaním" do krabice alebo sáčku. V prípade poškodenia košíčku nebude výmena, alebo vrátenie možné! Tovar vložte do krabice, v ktorej sme Vám ho zaslali, a to spôsobom, akým Vám prišlo od nás. 

! Tovar nám zasielajte v pevnej, kartónovej krabici (ak Vám bol tovar od nás v takejto krabici poslaný). Darčeková krabička (obal tovaru) nie je obalom pre prepravu. Papierová obálka, sáčok a podobné mäkké obaly nie sú vhodné, nechráni obsah, a môže dojsť k poškodeniu obalu - darčekovej škatuľky tovaru, alebo aj tovaru, a tým môže byť znížená cena o nutné náklady na uvedenie do pôvodného stavu, alebo v prípade poškodenia tovaru (používaného tovaru), nebude výmena, ani vrátenie možné a tovar bude odoslaný zákazníkovi späť. Tovar zasielajte v pevnej kartónovej krabici - najlepšie v našej, v ktorej ste tovar obdržali! Ďakujeme.