Vyhľadávanie

Prihlásiť sa

Heslo som zabudol

Som tu prvýkrát a chcem sa registrovať

Potrebujete poradiť? +421 908 451 631

Výmena tovaru

Kedy je možné tovar vymeniť?

  • v období január-október v lehote 1 mesiac od nákupu
  • v období november-december v lehote do 15. januára následujúceho roku (alebo 1 mesiac, podľa toho ktorý termín je dlhší)

Ako na to?

  • Vyplníte "formulár", ktorý si stiahnite TU. Vyplníte príslušné kolonky a Vaše údaje. (Dokument v PDF - otvoríte pomocou Acrobat Reader).
  • Ak nemáte tlačiareň (možnosť formulár vytlačiť) priložte ľubovolný list, kde napíšete potrebné údaje k vybranému úkonu (informácie o vrátenom tovare, vybraný nový tovar, Vaše údaje).
  • Novo vybraný tovar prosím vyberte v rovnakej alebo vyššej hodnote, ako tovar, ktorý vraciate.
  • Zásielku s tovarom a formulárom pošlite doporučene poštou na adresu:
  • FROGMAN s.r.o. 1530 
    P.O.BOX 901 
    Detašované pracovisko - Sihoť 
    911 01 Trenčín

  • Čo bude ďalej?

  • Zásielku, prosím, odošlite na vyššie uvedenú adresu. Adresa je zbernou adresou pre naše zásielky na Slovensku.
  • Číslo: 1530 v adrese je nutné! Bez neho nebude zásielka doručená našej firme. Ponechajte si podací lístok s číslom odoslaného balíka.
  • Zo zbernej adresy doručenie do ČR - nášho obchodu môže trvať 3-10 pracovných dní. Prosíme o trpezlivosť. Akonáhle balíček dorazí do ČR ihneď riešime výmenu alebo vrátenie platby na Váš účet.

Dostupné veľkosti a rezervácia

  • Na e-shope zobrazujeme varianty dostupné ihneď. Ak nevidíte variantu, ktorú si prajete, napíšte nám. Obratom Vám potvrdíme, v akom termíne bude dostupná, alebo či je potreba zvoliť iný tovar.
    Môžeme Vám tiež vytvoriť rezerváciu na tovar, ktorý meníte.

Podmienky pre stav vráteného tovaru:

  • Tovar musí byť v pôvodnom obalu, nepoškodený, nepoužitý.
  • Musí byť označený visačkou, nestrhávajte visačky.
  • Objednané výrobky (spodná bielizeň) skúšajte iba na svoju spodnú bielizeň.
  • Tovar nesmie zapáchať cigaretovým dymom, parfémom alebo niečím iným.
  • Tovar nesmie byť vypraný, alebo inak upravovaný.
  • Neznehodnocujte obaly - škatuľky tovaru. Obal výrobku nie je obal pre prepravu tovaru! Znehodnotená darčeková krabička bude účtovaná.
  • Rozbalený pančuchový tovar nie je možné vymeniť ani vrátiť. To platí aj pre sortiment s ochranným obalom, alebo podľa hygienických podmienok povahy výrobku. 

POZOR, čítajte:

Žiadame zákazníčky, ktoré ku nám posielajú na výmenu alebo vrátenie plavky či podprsenky, ktoré majú pevné vypchávky (tvarovaný košíček), aby tento tovar neničili nesprávny zložením, alebo "napchaním" do krabice alebo sáčku. V prípade poškodenia košíčku nebude výmena, alebo vrátenie možné! Tovar vložte do krabice, v ktorej sme Vám ho zaslali, a to spôsobom, akým Vám prišlo od nás. 

! Tovar nám zasielajte v pevnej, kartónovej krabici (ak Vám bol tovar od nás v takejto krabici poslaný). Darčeková krabička (obal tovaru) nie je obalom pre prepravu. Papierová obálka, sáčok a podobné mäkké obaly nie sú vhodné, nechráni obsah, a môže dojsť ku poškodeniu obalu - darčekovej škatuľky tovaru, alebo aj tovaru, a tým môže byť znížená cena o nutné náklady na uvedenie do pôvodného stavu, alebo v prípade poškodenia tovaru (používaného tovaru), nebude výmena, ani vrátenie možné a tovar bude odoslaný zákazníkovi späť. Tovar zasielajte v pevnej kartónovej krabici - najlepšie v našej, v ktorej ste tovar obdržali! Ďakujeme.